Tuesday, February 8, 2011

Perkhemahan di Tasik Chenderoh 1

Saya nak mulakan blog saya dengan cerita perkhemahan kami pelajar-pelajar Sport Studies e-PJJ, UiTM di Tasik Chenderoh pada 1hb Feb - 4hb Feb 2011 yang lepas. Perkhemahan ini bersempena subjek Outdoor Recreation (SPS133)di bawah kendalian pensyarah En. Hisyam Che Mat.
Kami pelajar e-PJJ terdiri daripada 8 orang (1 perempuan)bertolak dari Shah Alam pagi-pagi lagi dengan kenderaan sendiri. Ini kerana kami gagal mendapatkan kemudahan pengangkutan dari pihak InED dan UiTM kerana persetujuan serta mendapatkan kebenaran untuk turut serta berkhemah di buat disaat akhir supaya kami dapat berkhemah bersama pelajar-pelajar full-time. Jadi kami tak perlulah bawa peralatan seperti kayak dan sebagainya kerana kami menumpang pelajar full-time punya.
Saya akan postkan aktiviti-aktiviti yang kami sertai di siri-siri seterusnya kerana banyak pengalaman yang begitu menakjubkan yang saya alami. Paling menarik kami membawa balik cenderahati dari Tasik Chenderoh iaitu 'kutu babi'. kahkahkah. Yang tension dia hisap darah kat tempat strategik pulak tuh. Hampehhh...

1 comment:

zeligpachl said...

2021 ford escape titanium hybrid ford escape titanium hybrid
2021 titanium earrings ford venza titanium glow escape titanium ceramic vs titanium hybrid: citizen titanium dive watch it seems like it's only on our radar that we've titanium cost seen them.